דפי סוכר אכילים | נשיקה בהזמנה
טלפון: 050-888-10-44 | שליח עד הבית חינם בהזמנה מעל 300 ש"ח!

דפי סוכר אכילים

דפי סוכר אכילים הם טרנד עכשווי ואטרקציה נהדרת לכל עוגה, הם זולים וניתן לרכוש אותם בקלות ובזול בחנות שמתמחה בגרפיקה בקינוחים – נשיקה בהזמנה. אתם יכולים לשלוח לנו תמונות אותן תרצו שנכין על דפי סוכר. אפשר להוסיף כיתוב לכל תמונה על פי בקשתכם ורצונכם. תמונות העשויות דפי סוכר אכילים יכולות להישמר לאורך זמן ממושך של עד שנה.

אצלנו יש אפשרות לשלוח דפי סוכר אכילים לכל חלקי הארץ כשהם ארוזים היטב באריזה מיוחדת. דפי סוכר אכילים שלנו עשויים בצורה מקצועית והם באיכות מעולה. נשיקה בהזמנה הוקמה בשנת 2013 כמענה לצורך להעביר את עולם הגרפיקה לעולם הקינוחים. במשך שלושת השנים האחרונות נשיקה בהזמנה הוציאו למעלה מ- 200 דגמים לדפי טרנספר ומשווקים אותם בארץ ובעולם. יש לנו את הנסיון ואת הידע על מנת לספק לקהל לקוחותינו דפי סוכר אכילים לקונדיטוריות וגם דפי סוכר אכילים לפרטיים באיכול ללא תחרות, במחירים אטרקטיביים ושרות מעולה.

דפי סוכר יכולים לשדרג כל עוגת יום הולדת או כל עוגה אחרת, בכל אירוע. אנחנו בנשיקה בהזמנה משווקים בהצלחה רבה את מוצרינו למגוון לקוחות פרטיים ועסקיים. דפי סוכר אכילים לקונדיטוריות וגם דפי סוכר אכילים לפרטיים הם אחד המוצרים המבוקשים ביותר, בגלל מחירם הנגיש ובגלל הפרזנטציה המרשימה שהם מעניקים. מדפי סוכר אפשר להכין גם עוגות וגם קפקייקס מעוצבים ומרשימים, יפים ומיוחדים. אפשר ליצור מגוון ענק של תמונות אכילות שעשויות מדפי סוכר מתוך מבחר של נושאים או מתמונות שלכם. אפשר גם להוסיף כיתובים על פי רצונכם והעדפתכם האישית. את התמונות האכילות מכינים בעזרת מדפסת מיוחדת שמדפיסה בדיו אכיל.

את התמונות ניתן לקבל כמעט בכל גודל והן ניתנות לגזירה עם מספריים. אם אתם מעוניינים להכין עוגת יום הולדת מרהיבה ביופייה, אתם מוזמנים לרכוש את דפי הסוכר והתמונות האכילות עבור העוגה אצלנו בנשיקה בהזמנה. לנו יש מגוון עצום של תמונות אכילות ודפי סוכר בעיצוב קיים או על פי הזמנתכם. רכשנו נסיון רב בהדפסה על דפי סוכר ואנו מתמחים בתחום. מה שמבדל אותנו מהמתחרים שלנו הוא האיכות והשרות שאנו מעניקים. נשיקה בהזמנה נותנת מענה ראוי בתחום הגרפיקה של עולם הקינוחים. המוצרים שלנו משווקים גם בארץ וגם בעולם.

Share this post



דילוג לתוכן